Uus meedia...?(nädal 3)

Tänapäeval meedia on üks oluliseim viis jagada informatsiooni massidele, isegi meedia võiks olla ka mõjutamis töörist(näiteks riigi võimalus mõjutada rahvast). Täna meid ümbritseb ülipalju erinevate tüübi meedi kanaleid ja väljaanneid, igaüks kasutab enda oma viisi et informatsiooni ülekanna, aga mina sel artiklis vaatan kaht meedia kanalit milled on erinevad enda informatsiooni esitamise viisiga.

 Traditsiooniline meedia kanal, mis kasutab uut meediat oskuslikult, võiks olla näiteks CNN. CNN on üks vanimaid ja tuntumaid uudistekanaleid maailmas, kuid see on suutnud oma kohalolekut ka uues meedias tugevdada. CNN omab mitmeid sotsiaalmeedia kontosid, nagu Facebook, Twitter, Instagram ja LinkedIn, ning neid kasutatakse aktiivselt uudiste ja lugude jagamiseks, samuti arutelude ja vestluste käivitamiseks. CNN loob ka oma veebilehe ja mobiilirakenduse kaudu pidevalt originaalsisu ning kasutab videote ja podcastide jaoks mitmesuguseid platvorme. CNN on suutnud oma brändi tugevdada ja laiendada oma vaatajaskonda, kasutades uut meediat oskuslikult.

Teisest küljest võib traditsiooniline meedia kanal, mis ei kasuta uut meediat eriti hästi, olla näiteks ajaleht New York Times. Kuigi New York Times on üks suurimaid ja tuntumaid ajalehti maailmas, on see võrreldes mõnede teiste väljaannetega suhteliselt vähem aktiivne uues meedias. New York Timesil on sotsiaalmeedia kontod, kuid need on suunatud pigem uudiste ja lugude jagamisele kui kaasalöömisele ja suhtlusele oma lugejatega. Samuti ei ole New York Times oma veebisaidi kasutajakogemuse osas nii uuenduslik kui mõned teised väljaanded, ning ei ole pakkunud oma sisu nii mitmesugustes formaatides nagu videod ja podcastid. Selle tulemusena võib New York Times paista uues meedias märksa lahjem kui enda põhikanalis.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

E-ITSPEA 10: Võrkude rikkusː vabast tarkvarast vaba kultuurini (Nädal 10)

E-ITSPEA 7: Arvutid ja paragrahvid IIː litsentsid ja autoriõigus(Nädal 7)